Sunday 17 February 2013

Masker lumpur

Fuhh..susahnya nak cari masker lumpur ni. Actually, aku memang tak pernah pun pakai masker ni, tapi aku cam excited giler nak try pakai masker ni, since aku tengok gambar member aku pakai masker ni, ditambah dengan penjelasan-penjelasan dari member aku sal kebaikan masker lumpur ni. Tapi yang peliknya, kat Malaysia ni tak de pulak aku jumpa ada sape2 yang jual masker lumpur secara official..huhu..kat farmasi dah aku geledah, kat watson, kat guardian, billion, kedai runcit semua takde jual. Lastnya pagi tadi aku pegi cari kat toko jamu, dengan harapan besar aku akan jumpa la masker ni..sebabnya toko jamu ni selalu jual benda pelik-pelik..tapi, still takde jugak kat toko jamu tu..huhu..sedih sungguh.. :( .. hopefully, someday akan de mana-mana kedai kat Malaysia ni yang akan jual masker lumpur. Kalau takde jugak, insyaAllah aku yang akan buka kedai jual masker ni..hahaha..


Sumber : Google


No comments:

Post a Comment